woensdag 9 oktober 2013

koolhydraat arm eten deel 3

koolhydraat arm eten deel 3

Al 5 kg kwijt, in de eerste week en daarna geen grammetje meer, ergens wel frustrerend, maar dit dieet doe ik niet om af te vallen, dat is een waarschijnlijke bijwerking... en bij mij werkt hij daar dus minder op....

Waar werkt het wel voor?

nou ik heb meer energie, merk dat beetje bij beetje mijn energie niveau omhoog kruipt en dat is de grote reden dat ik hieraan begonnen ben... van brood werd ik ziek en moe, nu zonder brood ben ik een stuk minder koe, ik slik wel vitamine b extra want dat helpt ook bij het verhogen van je energie level...

Daarnaast is mijn buikomvang aan het slinken, al jaren is mijn buikomvang gelijk aan het aantal kilo's wat ik weeg, maar de buikomvang is nu 9 cm minder en mijn gewicht maar 5, dat betekend dat er minder vet op mijn buik wordt opgeslagen en het beter verdeeld wordt over de rest van mijn lijf... ik krijg ook iets dikkere benen... iets wat ik niet erg vind, maar wat me wel verbaasd...

Het eten is goed vol te houden, zelf op vakantie al heb ik mezelf wel wat zoetigheid toegestaan brood pasta en aardappels heb ik niet gegeten.... soms vind ik het lastig, wat moet ik nu weer voor lunch maken, wat neem ik als tussendoortje maar er zijn een paar dingen die altijd lekker zijn...

dit is mijn eetpatroon nu...

ochtend halve meloen en koffie en citroen drank
middag salade met ei vis of vlees of een goed gevulde soep
tussendoor fruit noten stukje kaas of plakjes vleeswaren
avond vooral vlees of vis met groenten...

voordeel is ook dat ik het lekker vind en op mijn blog probeer ik regelmatig recepten te plaatsen over wat ik gegeten heb!

moeilijk vind ik het dat ik niet afval, maar de andere positieve reacties vind ik wel fijn en geeft me voldoende voldoening om door te gaan

liefs louise

Geen opmerkingen:

Een reactie posten